2012年4月6日星期五

Beste Nike Air Max sko i mitt hjerte

Med den kommende våren, bør vi velge et par sko riktig for oss selv. I mitt synspunkt Nike Air Max er egnet for denne sesongen. I alle typer Nike sko som Nike Air Max sko liker du best? Jeg liker Nike Air Max Sko som følger: 

Air Max 87
Nike Air Max 87 skoens gir en behagelig og avslappende følelse for folk, gjorde det av luftpute såle, netto klut sko ansikt, slitesterkt gummimateriale på sålene. Air Max 87 sko er en serie av Nike Air Max, som har mesh øvre å holde føttene kjølig og tørr, de har mange typer designstiler. Dette er en vakker sko og helt feilfri.

Nike Air Max 2011
Nike Air Max 2011 Menn løpesko leverer maksimal demping sammen med nyskapende design elementer for å gi den ultimate ytelse og stil. Innovativ Fuse teknologi og en laftet indre ermet levere lett, fleksibel støtte og sømløs komfort. En støpt krage bidrar til å redusere hæl slip. Pute skum mellomsåle med en full-lengde Max Air enhet legger plysj, holdbar demping for den ultimate turen. Flex grooves oppmuntre en myk overgang. BRS 1000 karbon gummi under hælen. Solid gummi med strategisk plasserte ører dekker resten av yttersåle for å gi varig trekkraft.ang1020ela
Air Max 2011 er også kalt Nike Air Max 2009 V. Det er den nye stilen i 2011. Hvis du liker denne nye sluppet Nike Air Max 2011 fra nettbutikken, anbefaler jeg theairmax til deg. Kjøp billige Nike Air Max sko på theairmax, kan du få største tilbudet rabatt.

Nike Air Max 87 og Air Max 2011 er mine favoritt sko i denne sesongen. Og Nike Air Max 2011 sko er hot salg i 2011. Liker du denne Air Max joggesko? Hvis du liker, velkommen til å dele din følelse med meg.

没有评论:

发表评论