2012年4月26日星期四

Nike Air Max 2010-det beste valget (www.kjopesko.com)

Hoppetau er en av de mest nyttige verktøy for boksere i trening. Jeg så Sylvester Stallone i den første Rocky filmen jeg har sett, Drilling et tau så fort at jeg ikke kunne se den. Det er fantastisk.
Men det er én ting som er galt når Rocky gjorde i filmen: Han hoppet i hans boksing sko.Få mennesker oppdager dette misbruk av sko. Hopp roping med et par boksing sko på er ikke stor i virkelighetens verden. Det er skadelig å leggen hvis skoene ikke har noen skikkelig forgrunnen foten polstring.
Den første gangen jeg begynte å hoppe roping etter å ha sett filmen jeg hadde på meg mine Nike Air Max sko.Men det var ikke tilfredsstillende i hopp roping. De tilbød nok pute for mine hæler, men ikke mine forgrunnen føtter.
Såvidt hopp roping er opptatt av, de beste skoene er kryss trenere og basketball sko . Som vi vet, når vi hopper tau hele vekten av kroppen vår er konsentrert på bunnen av føttene. Disse to typer sko gir nok demping og støtte til å absorbere de humping styrker og beskytte leggen så mye som mulig.
Neste gang, før du hopper tau, bør du forsikre deg om at du har et par riktige sko for det. Jeg er høyere anbefale Nike Air Max 2010 for deg.
Nike Air Max 2010 er den nyeste Nike Air Max -serien, syntetisk lær med den nyeste teknologien for å gi en glattere overflate på skoen. Det er ikke bare har god luftgjennomtrengelighet og effektiv deodorant, men også kan forbedre såler slitestyrke, redusere vekten av sko, slik at du vil føle deg mer lett og komfortabel. For å hoppe tau, Nike Air Max Sko er det absolutt beste valget.

没有评论:

发表评论